Köpvillkor
Alla priser anges inklusive moms och avser köp av privatperson för leverans inom Sverige. I kundvagnen ses totala ordervärdet, fraktkostnad till angivet postnummer samt totalsumma.
Betalsätt
Du kan välja mellan att betala direkt via internetbank (Swedbank, Handelsbanken, SEB, Nordea, DanskeBank) eller med kort (Visa/MasterCard).
Leveranssätt
Vi skickar produkter med Postnord och Schenker. Färskfrysta och rökta produkter skickas med kyl- och fryskedja. Torkade produkter behöver ingen kylning och kan skickas med Postnord över hela landet.
Än så länge är fraktalternativen begränsade till dessa två alternativ där Postnord är prisvärt men geografiskt begränsat och Schenker är heltäckande men mer kostsamma. Vi letar kontinuerligt alternativa fraktsätt för att på bästa sätt nå ut till alla. Gå gärna ihop några stycken med en gemensam beställning för att få mer prisvärd frakt!
Leveranstid
Varorna plockas och skickas på måndag – tisdag med Postnord. Måndagar för Schenker (söder om Sundsvall).
Ej uthämtade paket
I de fall paket ska avhämtas hos fraktombud och så inte sker förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt.
Om en vara är slut
Vid eventuell slutförsäljning av en vara i sortimentet så återkopplar vi med förslag på ersättningsprodukt alternativt återbetalning av motsvarande summa.
Reklamation samt ånger- och returrätt:
Kontakta oss så snart som möjligt om du anser att det är fel på en mottagen vara och du vill reklamera. Skicka ett mail till info@jillie.se eller ring 0684-210 01 och berätta vilken vara det gäller och varför du inte är nöjd med den. Tänk också på att spara produkten och förpackningen tills du kontaktat oss, för att vi ska ha möjlighet att felsöka.
Du har inte möjlighet att ångra en livsmedelsprodukt.